Shopping is my cardio

június 30, 2013


Jacket: Adidas, T-shirt: Victorias Secret, Jeans: Cross, Necklace: Thomas Sabo, Bag: Guess, Sunglasses: Carrera

Tegnap Bécsben voltam vásárolni a családommal. Szeretek külföldön vásárolni, mert előbb jelennek meg az újabb trendek, nagyobb a választék és így elkerülhetem azt, hogy szembejönnek velem a ruháim, amit nagyon nem szeretek. Vásárlás közben jutott idő egy kis Starbucksra és macaroonra.
Ez a szett kényelmes az egyszerű hétköznapokra. A Thomas Sabo nyakláncomon a medálokat mindig éppen a hangulatomtól függően cserélgetem, mindegyik medál egy-egy emlék, vagy a személyre emlékeztet, akitől kaptam vagy az utazásra, ami alatt vettem. 

Translate:

Yesterday I was shopping in Vienna with my family. I like shopping in foreign countries, because I can find here the latest trends earlier, the offer is bigger and  so I can avoid, that my clothes come towards me, because I really don't like it. B
etween two shops we had time for a little Starbucks and macaroon.
This outfit is comfortable for simple weekdays. I change the charms on my Thomas Sabo necklace depending on my mood, every charm remindes me of the person, who gave me or the trip, when I  bought it.






 

You Might Also Like

10 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest