Animal inside

szeptember 22, 2013

Sweater: Diesel, Jeans: Bershka, Coat: Stradivarius, Necklace: H&M, Watch: Betsey Johnson

Yesterday my grandma was at my house and she taught me how to tailor and sew a skirt and tadaam I made my first skirt! It's a black, denim-effected, rose printed mini skirt. You're definitely gonna see pictures with the skirt in it. The whole day was so great, I felt so inspired and proud of myself. Next time I'm gonna sew a top, but I don't know when will it be, because of my school. These pictures were taken in the middle of the week, in the mall, I had to take inside photos, because it was raining all week. I wore an animal printed sweater with grey jeans and trench coat. I love this green trench coat, because it looks good with so many outfits and gives a little colors in the rainy days.

Tegnap itt volt nálam a nagymamám és megtanított, hogyan kell kiszabni és megvarrni egy szoknyát és tadaam elkészítettem az első szoknyámat! Fekete színű, farmer hatású, rózsaszín virág mintás mini, amit biztosan fogtok majd látni rajtam a későbbiekben. Nagyon jól telt az egész nap, annyira inspirált és büszke voltam magamra. Már meg is beszéltük, hogy következő alkalommal valamilyen felsőt fogot varrni, de még nem tudom mikor, az egyetem miatt. Ezek a képek a hét közepén készültek, az egyik bevásárlóközpontban, muszáj volt benti képeket csinálnom, mert kint végig esett az eső. Egy állatmintás pulcsi volt rajtam, szürke farmerrel és vászonkabáttal. Azt szeretem ebben a zöld kabátban, hogy nagyon sok mindenhez passzol és egy kis színt visz az esős napokba.






Follow on Bloglovin

You Might Also Like

9 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest