TGFWB Outfits

április 07, 2015

If you follow me on the social media platforms, you know that I spent easter with my sister in London. We had an amazing time there. Sadly we didn't have enough time to see everything, so we're planning on going back someday. This is the reason, why I haven't posted in the last week. I'm going to talk about London and show you photos from our trip later in another post, but now I have three outfits for you from the last fashion event. In the last post I wrote about the Toni & Guy Fashion Week Budapest and I showed you what I wore, but just in a few photos. This post is just about those outfits. I mentioned how beautiful the new Várkert Bazár is and now you can see it, because it's the location of all the three looks.

Ha követtek valamilyen közösségi oldalon, akkor tudjátok, hogy a húsvétot Londonban töltöttem a nővéremmel. Csak egy hosszú hétvégét voltunk kint, de nagyon-nagyon jól éreztük magunkat. Sajnos ennyi idő alatt sok látnivalóra nem jutott időnk, ezért valamikor mindenképpen visszamegyünk még. Ez az oka, hogy csak most jelentkezek új bejegyzéssel. Londonról majd később, egy másik bejegyzésben mesélek, most pedig még tartozom nektek három outfittel a budapesti divathétről. Legutóbb meséltem nektek a Toni & Guy Fashion Week Budapestről és egy-egy kép erejéig meg is mutattam, hogy miket viseltem az eseményen, de most ezt az egész bejegyzést azoknak az outfiteknek szenteltem. Említettem, hogy mennyire gyönyörű a nemrég felújított Várkert Bazár és meg is mutatom nektek, ugyanis mindhárom szettet azon a helyszínen fotóztuk. 


I.
Shirt & Necklace: Vero Moda
Pants: Review
Sneakers: Adidas
Clutch: Parfois


II.
Blazer: King Street Fashionista
Top: Reserved
Jeans: Gas
Clutch: Parfois
Boots: CCC
Necklace: H&M
Earrings: Gemini Hungary

Trench coat: Vero Moda
Clutch: Parfois
Blanket scarf: vintage



III.
Shirtdress: Mango
Shoes: Humanic
Clutch: Parfois

You Might Also Like

10 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest