Sunday stroll

augusztus 24, 2015

These photos were taken on my girly weekend, on a Sunday, when my sister and I were wandering around downtown Budapest. We were strolling from the Basilica to the Vörösmarty square and then to Gozsdu garden. We had sushi at Buddha and cakes at The Sweet and between them we found some new places, where we're going next time. Unfortunately, lately I came to Budapest pretty rarely and even when I did I haven't got much time to go out like this. Everytime I'm strolling through the city, I realize I love it more and more. I always get inspired by the places and people, all of them are so various and interesting. When I get home, I not only have a lot of ideas, but have the feeling, that I would do so many things if I stay a little longer. 
For programs like this I like to keep it casual and chic, wearing street chic and to that a key item is an oversized shirt. I chose a blue pinstriped shirt tucked in front and turned up it's sleeves. I added distressed denim shorts, pastel pink loafers and my favorite bucket bag. It's super easy, yet classy and appropriate in many places.

Ezek a képek a budapesti csajos hétvégémen készültek, azonbelül is vasárnap, mikor a nővéremmel sétálgattunk Budapest belvárosában. A Bazilika, Vörösmarty-tér és Gozsdu udvar között mászkáltunk és nézelődtünk. Sushiztunk a Buddhában és sütiztünk a The Sweetben, a kettő között pedig gyűjtöttük az új helyeket, ahova majd legközelebb elnézünk. Sajnos az utóbbi időben elég ritkán jöttem fel és akkor is csak futólag, de amikor van időm úgy kimozdulni, mint most, olyankor mindig rájövök, hogy egyre jobban szeretem ezt a várost. Itt mindig feltöltődöm inspirációval, a helyek és az emberek, mind olyan változatosak és érdekesek. Mikor hazamegyek nem csak ötletekkel térek vissza, hanem azzal az érzéssel is, hogy mennyi mindent csináltam volna még szívem szerint, ha tovább maradok. 
Az ehhez hasonló sétálgatásokra szeretem a laza, mégis picit csinosabb összeállításokat, amiknek a kulcseleme egy bővebb ing. Én most egy klasszikus kék csíkosat választottam, az ujjait feltűrtem és az elejét betűrtem, hozzá egy szakadt farmerrövidnadrágot húztam, valamint pasztel rózsaszín loafert és a kedvenc batyutáskám. Nagyon egyszerű, mégis klasszikus összeállítás, ami változatos helyszíneken is megállja a helyét.
Shirt / Ing - Reserved
Shorts / Rövidnadrág - Hollister
Loafers / Cipő - Aldo
Bag / Táska - Six
Necklace / Nyaklánc - Bijou Brigitte

You Might Also Like

4 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest