Flowers speak louder than words

szeptember 04, 2015

I fell in love with this dress even before I saw it in stores, it's because my favourite look of the Viktor & Rolf SS15 collection was a yellow, floral printed, ruffle one-shoulder dress (here). When a few months later I found this one, pretty similar to the V&R dress, I was so happy. It's like the perfect summer dress, cheerful, airy and feels good even in the biggest heat, which was at the shooting as well. I added a yellow minibag and wedges to the dress and put on a golden tattoo on my bare shoulder. I made a side-braid from three different braids, which reminds me of Rapunzel's hair.

Már azelőtt beleszerettem ebbe a ruhába, mielőtt megláttam volna a boltban. Ugyanis Viktor & Rolf '15-ös nyári kollekciójában a kedvenc darabom egy sárga, virágos, aszimmetrikusan fodros ruha volt (itt láthatod). Majd mikor néhány hónappal később megtaláltam ezt a hozzá nagyon is hasonló darabot a Stradivariusban, nagyon megörültem. Mondhatni a tökéletes nyári ruha, mert vidám, könnyed és még a legnagyobb melegben is jó érzés viselni, ami éppen a fotózás alkalmával is volt. Hozzá sárga kistáskát és barna telitalpú szandált választottam. A félvállas ruhához oldalfonatot készítettem, három kicsi fonatból, a végeredmény kicsit Aranyhajra emlékeztet. A szabadon hagyott hátamra pedig a nyár slágere került, egy aranytetoválás. 

Dress / Ruha - Stradivarius
Bag / Táska - Primark
Wedges / Cipő - Humanic

You Might Also Like

1 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest