Monthly Beauty #8

január 16, 2016

It was one of my new year's resolution, that this year I am really going to try to write beauty posts every month. I always have some new products, so that's not the reason of the lack of posts, but in the summer I have more outfits and I prioritise them more, but in the winter season skin care and make up products are more in the focus. But thanks to your positive feedbacks I know there is need for this, so let's see my favourites from January:

Az újévi fogadalmaim között szerepelt, hogy ebben az évben valóban havi rendszerességgel fogom bemutatni Nektek a kedvenc szépségápolási termékeimet. Mindig vannak új kedvenceim, tehát nem ez volt  a bejegyzések elmaradásának oka, csak nyáron mindig több az outfit és olyankor azokat részesítem előnyben, a téli szezonban viszont jobban előtérbe kerülnek a bőrápoló és smink termékek.  De a pozitív visszajelzések alapján ezekre is van igény, úgyhogy nézzük is a legújabb, januári szerzeményeimet:
Master Ink Satin liquid eyeliner, Maybelline

Finally I found the perfect eyeliner. Earlier I used Eyeliner pens from L'Oreal, Oriflame and Artdeco (from these the last one is my favorite), but they all ran out too fast, dried out or simply wasn't intense enough. I haven't tried this kind of liquid eyeliners before, because I thought they're difficult to apply. Luckily, thanks to its head, is super easy to use. What really convinced me is the intense deep dark black and how it says, satin color. Even if I only wear this eyeliner, it highlights my eyes really great, but it's also a perfect final touch for a smokey make up.

Végre megtaláltam a tökéletes szemhéjtust. Korábban mindig tusfilceket használtam (L'Oreal, Oriflame és Artdeco - közülük az utóbbi volt a kedvencem), de mindig túl hamar elfogytak, beszáradtak vagy egyszerűen nem voltak elég intenzívek. A folyékony tusokat eddig nem próbáltam, mert attól féltem, hogy macerásabb  a használatuk. Szerencsére az ecsetnek köszönhetően ugyanolyan, vagy talán még könnyebb is felvitele. Azonban ami igazán meggyőzött, az az intenzív mély fekete és ahogy a neve is írja, szaténos szín. Ha csak tus van rajtam, akkor is gyönyörűen kiemeli a szememet, a füstös sminkhez pedig tökéletes befejezés. 

Strawberry Sorbet Lip balm, EOS

I am a lip balm addict, I have a million different kinds and flavours, also have minimum two with me all the time in my bag. I wanted to try the famous EOS lip balms for a long time and my sister surprised me with it for Christmas. I love its smell and taste, it's like an ice cream or bubblegum, also the package is really great, so cute and easy to use, you don't have to unwrap it, you can use it with freshly painted, drying nails too. This lip balm is organic and natural filled with vitamin E, it is free from gluten, paraben and petrolatum. It tenders the lips with shea butter and jojoba oil softly, I think it will be a good friend of mine for a long time.

Ajakápoló mániás vagyok, kis millió fajta és ízű van a birtokomban, valamint a táskámban is mindig van legalább kettő. Már jó ideje szerettem volna kipróbálni a híres EOS ajakápolókat és a nővérem karácsonyra meg is lepett vele. Itthon, ha jól tudom csak webshopokban lehet kapni, de megéri keresgélni. Nagyon imádom az illatát és ízét, igazi fagyis, rágógumis, valamint a csomagolását, egyszerű és cuki, nem kell belenyúlni és bontogatni, még frissen lakkozott, száradó körmökkel is ki lehet nyitni. Ez az ajakápoló glutén-, parabén- és vazelinmentes, organikus és természetes, E vitaminnal van felturbózva. A shea vaj és a jojoba olaj kellemesen ápolja az ajkakat, úgy érzem sokáig jó barátom lesz. 

 La vie est belle L'eau de parfum Intense, Lancome

This perfume got mine because of a lucky incident. It's interesting that I've never wanted to buy it in the stores, but since I got it, from one day to the other, it became one of my favorites. This one is much deeper and more mellow, than the previous La vie est belle fragrances, I think that's the reason that this one got me and the other haven't. The intense perfumes are my type and this one is definitely this, even one drop is enough to surround me. Sweet, sour, seductive, but really sophisticated and feminine. You can feel the smell even after 12 hours, so the lasting is A plus. The scent consists of bergamot, orange, pear, blackcurrant, rose-pepper, tuberose, iris, ylang-ylang, hazelnut cream.

Egy számomra szerencsés félreértés végett kaptam ezt a parfümöt, amin korábban valahogy a boltokban nem gondolkodtam el, de most nagyon megszerettem és egyik napról a másikra nagy kedvencem lett. A korábbi La vie est belle parfümöknél sokkal mélyebb és teltebb, talán ez az oka, amiért ez a darab nagyon megfogott és a korábbiak nem. Én az igazán intenzív illatokat szeretem és ez határozottan az, egy csepp fújás elég és ennyi is teljesen körbeleng. Édes, fanyar, kicsit bódító, de nagyon kifinomult és nőies. Még 12 óra elteltével is érződött az illata, tehát a tartóssága csillagos ötös. Az illat a következőkből tevődik össze: bergamot, narancs, körte, feketeribizli, rózsabors, tubarózsa, írisz, ylang-ylang, mogyorókrém.

Cocoa Butter Body Butter & Coconut Soap, The Body Shop

In the previous beauty post I showed you the Cocoa Butter lip balm, which I loved so much, that a little later I purchased the Cocoa Butter Body Butter and to my always problematic hands the Coconut Soap too. 
There are two things about The Body Shop, which are pretty important for me and that is also a reason why I prefer them. They get their materials from Fair Trade Communities, that means a trade partnership that supports the disadvantaged producers (from the thrid world), ensures the long-term partnership and that they receive the right price for their product, this way they help their development. The other thing is that they are against animal testing, so every animal-friend can shop by them with a peace of heart, knowing that no animal was harmed for that product. Further important information that their products are made only from organic and natural materials.
I already wrote about the positive effect of the cocoa butter here, but I would like to tell, that since I got this body butter, I've been using it all day and night. It hydrates the skin amazingly, have a good, creamy consistent and even after using it so frequently, I think it won't run out fast.
After using the coconut soap, I get the feeling like I have been using hand cream instead. It's perfect for a soap because of the antibacterial effect of the coconut butter. Its smell is not only good, but it's calming. The coconut contains many nutrition for the skin, hydrates it and prevents it from getting oily, has a good effect on inflammation and skin disorders like eczema and psoriasis.

Az előző bejegyzésben bemutattam nektek a Cocoa Butter ajakápolót, amit annyira megszerettem, hogy nem sokkal később beszereztem a Cocoa Butter Body Butter-t (testvajat) is, valamint a mindig problémás kezeimnek a kókuszos szappant is. 
Van két számomra nagyon fontos dolog, amiért a The Body Shop-ot előnyben részesítem. Az alapanyagaikat Fair Trade közösségekből szerzik be, ami olyan kereskedelmi partnerséget jelent, amely a hátrányos helyzetű (harmadik világban lévő) termelőket támogatják, biztosítják a hosszútávú kereskedelmi kapcsolatot, hogy a termékükért jutányos árat kapjanak és segítik a fejlődésüket. A másik dolog pedig, hogy ellenzik az állatkísérleteket, ezért minden kedves állatbarát nyugodt szívvel vásárolhat tőlük bármit, tudja, hogy azért a termékért egy állatka sem szenvedett. További fontos tudnivalók a termékekről, hogy csakis organikus és természetes alapanyagokat használnak. 
A kakaóvaj pozitív hatásairól már írtam itt, de annyit még hozzátennék, hogy mióta megvan ez a testvaj, éjjel-nappal használom, csodálatosan hidratálja a bőrt, nagyon jó krémes az állaga és ennyi használat után is úgy érzem, hogy nem fog egy hamar elfogyni.
A kókusz olajos szappan használata után olyan érzésem van, mintha kézkrémmel kentem volna be a kezem. A kókuszolaj antibakteriális hatása miatt kiváló szappannak, az illata nem csak isteni, de nyugtató hatású is. A kókuszolaj a bőr számára sok tápanyagot tartalmaz, hidratálja és megelőzi annak elzsírosodását, jó hatással van a gyulladásokra és bőrbetegségekre, mint ekcéma és pikkelysömör.

You Might Also Like

2 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest