Summer whites

június 15, 2016

I don't know how about you, but in my life learning and shopping have a close relationship. In the time of the finals I shop more than usual. On one hand the mall is right on my way home from the university, and I like to go in after my exams to let the stress out and sometimes to reward myself. On the other hand, when I'm taking a break in the learning I usually look around in online shops and because it's also the time of sales and new stuffs are coming as well, I hit the shop button more often than I wish. 
I've brought you another big summer hit, the white crochet off-shoulder top. The shoulder is the new cleavage, that I think is great, because it's sexy, but sophisticated at the same time. Plus point that it helps optically the girls who has small breasts. The white and airy material will be our best friend in the summer heat. I'm sure that this top will be one of my favorite pieces this summer. I made a chocker from crochet flowers to it. You can wear the top with high-waisted bodycon or A-lined skirts, but I've worn with what feels closest to me, a ripped denim mini skirt. To finish the look, I added a white Adidas, that in my opinion matches to everything. 

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nálam a tanulás és a vásárlás szorosan együtt mozognak. Vizsgaidőszakban valahogy mindig sokkal többet vásárolok. Egyrészről az egyetemről hazafele pont útba esik a bevásárlóközpont és szinte minden vizsgám után be szoktam ugrani, levezetni a feszültséget és néha meg is jutalmazom magam valamivel. A másik részről pedig, mikor szünetet tartok a tanulásban gyakran a webshopokban nézelődöm, ráadásul mivel pont ilyenkor vannak a leárazások és érkeznek az új darabok is, valahogy többször nyomok rá a vásárlás gombra, mint kellene.
Ismét egy nagy nyári kedvencet hoztam nektek, még pedig a fehér, horgolt, ejtett vállú topot. A váll az új dekoltázs, amit én nagyon támogatok, mert úgy szexi, hogy közben mégsem kihívó. Ráadásul a kis mellűeket optikailag segíti. Továbbá a fehér könnyű, légies anyag, a legjobb barátunk a nyári hőségben. Biztos vagyok benne, hogy az egyik kedvenc darabom lesz ez a felső idén nyáron. Hozzá pedig készítettem egy horgolt virágokból álló chockert. A felsőt húzhatjuk szűk, testhezálló vagy A-vonalú magas-derekú szoknyákkal is, de én inkább maradtam a hozzám közelebb álló párosításhoz és szakadt farmer miniszoknyával húztam. Végül pedig a mindenhez passzoló, kedvenc fehér Adidasommal koronáztam meg a szettet. 
Off-shoulder top / Ejtett vállú top - H&M
Skirt / Szoknya - Pepe Jeans London
Shoes / Cipő - Adidas Stan Smith
Chocker - King Street Fashionista
Watch / Óra - Betsey Johnson
Lipstick / Rúzs - Avon Matte Lipstick Ruby Kiss

You Might Also Like

1 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest