Behind blue eyes

július 11, 2013

Skirt: Bershka, Top: H&M, Clutch: Hallhuber, Shoe: 5th Avenue by Halle Berry, Necklace: by me

Tegnap egy pálinka üzem látogatáson voltam. Megmutatták nekünk hogyan készül a pálinka, az egész műveletet, a hatalmas gépeket, több fajtát is kóstoltunk és pálinkával készült ételeket is ettünk. Nagyon érdekes volt. A családom miatt elég közel állok a borkészítéshez, de ez egy teljesen másik világ. 
Egy hosszú, kék szoknyát viseltem, aminek slicc van mindkét oldalán. Mostanában nagyon oda vagyok a kéknek ezért az árnyalatáért. A szoknyához egy sima, fehér trikót és gyöngy ékszereket húztam. Annyira imádom a kistáskámat, a nővéremtől kaptam ajándékba, nagy szép a színe, jól passzol mindenhez és szeretem a bőr könnyű érintését.
A következő napokban Balaton Soundon leszek, addig nem írok újabb bejegyzést, de majd utána rakok fel olyan képeket, amik ott készülnek.

Yesterday I was visiting a pálinka factory. Pálinka is a typical hungarian spirit, made out of different fruits. They showed us how they make it, the whole process with the big machines, we tasted several types and ate foods made with pálinka. It was really interesting. Because of my family I am really close to wine making, but this is a whole other world.
I was wearing a blue maxiskirt, which is open at both sides. I am really into this shade of blue at the moment. To the skirt I chose a simple white tank top, pearl earrings and pearl-chained necklace. I'm so in love with my clutch, it was a gift from my sister, the color is amazing, matches everything and also love the soft touch of the leather.
In the next couple of days I'll be at Balaton Sound festival, in that time I won't be posting anything, but after that I'm gonna show you some pictures from there.







Follow on Bloglovin

You Might Also Like

14 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest