Must have: leather jacket

szeptember 10, 2013

It's getting cold outside and it's time to talk about one of the basic pieces in autumn: the leather jackets. I really love them, because they can rock an outfit and suits to so many looks. I'm gonna show you a few sets with leather jackets in different colors and styles.

Kezd hűvös lenni kint, ezért itt az ideje hogy bezséljünk az ősz egyik alapdarabjáról: a bőrdzsekiről. Azért szeretem őket, mert nagyon sok mindenhez illenek és könnyen fel tudják dobni a szettet. Most mutatni fogok nektek néhány összeállítást bőrdzsekikkel, különböző színekben és stílusokban.

In  this set I chose the classic, black moto jacket and matched it with a black leather-satin skirt and a pink-black&white corset. Because of the rock-glam style I added a studded, nude Louboutin and rose-gold crsytal jewelry. I love how elegant this outfit is without the jacket and how much it adds to it, it gives the set a whole other style.

Ebben az összeállításban egy klasszikus, fekete motoros dzsekit használtam és hozzá fekete bőrből és szaténból készült szoknyát, valamint egy rózsaszín-fekete és fehér színű fűzőt párosítottam. A rock-glam hatás kedvéért még egy szegecses, testszínű Louboutin magassarkút és vörösarany ékszereket. Imádom, hogy mennyire elegáns a szett a dzseki nélkül és hogy mennyi pluszt ad az egésznek a dzseki, egy komplett, másik stílust.

Brown/nude is the other classic color for leather jackets. I wanted to have an easy-chic set, so I matched it with a white printed bodycon dress, statement necklace, nude heels and clutch. The other sets are more detailed and complex, but this is simple, yet elegant.

A barna a másik klasszikus színe a bőrdzsekiknek. Szerettem volna egy easy-chic szettet is mutatni nektek, ezért a dzsekihez egy fehér, mintás bodycon ruhát, nagy nyakláncot, testszínű magassarkút és kistáskát adtam. A többi szett sokkal részletekbemenőbb és komplexebb, de ez egyszerű, mégis elegáns.

My second choice was a blue jacket with rounded neck, ruffles and feminine cuts. This jacket defines the style of the whole outfit, that is why I chose a white maxi skirt to it. I also added black, fur detailed ankle boots and blue accessories. For a little bohemian look I put a beanie into the set.

A második választásom erre a kék, kerekített nyakú, fodros, nőies szabású dzsekire esett. Ez a dzseki meghatározza az egész szett stílusát, ezért választottam hozzá egy fehér maxiszoknyát. Fekete, szőrmével díszített bokacsizmát és kék kiegészítőket adtam még az összeállításhoz és a kicsit bohém hatás kedvéért még egy kötött, beanie sapkát is.

This gold, moto jacket is really strict and determines the whole outfit. It's not easy to match, but I matched it with a black-gold outfit. I used a black tank top with gold zipper in the front, a gold and silver studded cotton skirt and black and gold accessories. I could imagine the jacket with a little black bodycon dress and the same accessories, but I wanted something with more extras. 

Ez az arany motoros dzseki nagyon kötött és meghatározza az egész összeállítást. Ezért nehéz párosítani, de én egy fekte-arany összeállítással párosítottam. Fekete, elől arany cipzáras topot, ezüst és arany szegecsekkel és flitterekkel díszített pamut szoknyát és fekete-arany kiegészítőket használtam. Jól el tudom képzelni ezt a dzsekit egy fekete bodycon ruhával és ezekkel a kiegészítőkkel, de ennél egy kicsit extrábbak szerettem volna.

Lately you can see a lot of these half canvas, half leather jackets. They look really cool and they are easy to match, but this time I chose one of my favorite looks, the denim with leather jacket. To the distressed denim short and the jacket I added a printed t-shirt, statement necklace, ankle boots and a big studded, black bag. 

Mostanában sok helyen látni ilyen félig vászon, félig bőr dzsekiket. Szerintem nagyon jól néznek ki és könnyű őket párosítani, de én ebben az esetben az egyik kedvenc összeállításomat használtam a farmer és bőrdzseki együttest. A szaggatott farmersorthoz és a dzsekihez még hozzádtam egy mintás pólót, hosszú nyakláncot, bokacsizmát és egy nagy, szegecses, fekete táskát.

Here are two more examples for the basic jeans and leather jacket in blue and brown. You can see the first outfit in this post and tomorrow you will see the second one. 

Itt láthattok még két példát a farmer és bőrdzseki összeállításra, kékben és barnában. Az első szettet már láthattátok ebben a bejegyzésben, a másodikat majd holnap láthatjátok.

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest