Shine bright

október 04, 2013

In this post I'm gonna show you how to use gold, not in accessoires, but in main color. It can be tricky, if you won't look like disco ball, but if you do it right, not overdo it, it can be really glamorous.

Ebben a bejegyzésben megmutatom nektek, hogyan lehet használni az aranyat, nem mint kiegészítő, hanem mint domináns szín egy szettben. Trükkös lehet, ha nem akarunk úgy kinézni, mint egy diszkógömb, de ha jól csináljuk, túlzások nélkül, akkor káprázatos lehet.

My first example is the classic choice, with you can never go wrong, the gold and black combination. I matched a gold blazer with a little black dress, that has gold chains on it. I added a black and gold clutch and black flats with crystals and a gold bow on it. The outfit is not too ostentatious, but definitely eye-catching. 

Az első példám a klasszikus választás, amivel soha nem lőhetsz mellé, az arany és fekete párosítás. Egy arany blézer mellé egy kis fekete ruhát választottam, amin arany láncok vannak. Kiegészítőknek fekete-arany köves clutchot és egy fekete balerinát használtam, aminek kövek és egy arany masni van az orrán. Az összeállítás nem túl hivalkodó, de egyértelműen szembetűnő.

I love to pair gold with balck and white. In this set I choose a gold seuqin blazer with white border and details. I matched it with a leather black, assymetric skirt and a simple black and white tank top. I used gold accessoires, like gold transparent clutch, laced sandals and gold pearl necklace. The result is an elegant and eyecatching outfit, perfect for a night out or a fancy date.

Szeretem az aranyat fekete-fehérrel párosítani. Ebben a szettben egy arany flitteres blézert választottam, amihez egy asszimetrikus, fekete, bőrszoknyát és egy egyszerű szabású fekete-fehér csíkos trikót adtam. Kiegészítőknek is aranyat válszatottam, mint az arany béléses átlátszó clutch, fűzős szandál és gyöngyös nyaklánc. 

In the second outfit, I also used a gold blazer and paired it with black and white, but styled differently. I matched it with white distressed denim with little black on the ankle and a printed, over-sized tee. I added black and gold heels, black leather satchel and gold jewelry. Same colors, similar main pieces. But totally different outfit. This one is perfect for parties.

A második szettben is egy arany, csillogó blézert választottam, fekete-fehérrel párosítva, de más stílusban. A blézert fehér szaggatott farmerrel, aminek az alja fekete és egy oversized, mintás, fehér pólóval párosítottam. Hozzáadtam még fekete magassarkút, aminek arany a sarka, fekete bőrtáskát és arany ékszereket. Ugyanazok a színek, hasonló alapdarab, mégis teljesen más szett. Ez az összeállítás tökéletes egy bulis estére.

In this outfit my gold piece is a sequined skirt, with more shades of gold. I paired it with pink blazer, with top with gold print and pink accessories like sneakers and clutch. Because of the sneakers and the printed top the outfit is a happy, colorful set for everydays. If I added heels and a not printed, low-neck top, the set would be much more elegant. 

Ebben a szettben egy több árnyalatú, flitteres szoknyát választottam az arany darabnak. Hozzá pink blézert, arany mintás pólót és pink kiegészítőket adtam, mint sportcipő és clutch. A póló és a sportcipő miatt a szett egy vidám és színes összeállítás a mindennapokra. Ha magassarkút adtam volna hozzá és esetleg egy nem mintás, kivágott fehér topot, a szett sokkal elegánsabb lenne.

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

5 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest