Rainy days

május 13, 2014

"Don't wait for the storm to pass, Learn to dance in the rain."
"Ne várd meg míg elmúlik a vihar, inkább tanulj meg táncolni az esőben."


In the first set I used some bright colors to keep you happy even on a sad rainy day. I chose yellow rain-boots and a transparent umbrella with pink heart printed on it. I added a cozy sweater and floral printed shorts, both in light colors. For more colors accessorized with yellow sunnies, clutch, and orange jewelry.

Az első szettben élénk színeket használtam, hogy még egy szomorú esős napon is jó legyen a kedved. Sárga gumicsizmát és szivecskés esernyőt választottam. Az outfit egy kényelmes pulcsiból és egy virágmintás sortból áll, mindkettő halvány színeket tartalmaz, de a kiegészítők ismét élénk színűek, mint a sárga napszemüveg és csíkos clutch, valamint a narancsságra fülbevaló és karperec.


In the second set I used bright colored rain-boots again, but this time I matched the pink with black and grey. To the boots I chose a pink knitted sweater, black and grey asymmetric skirt and a pink handbag. This outfit is pretty and playful at the same time.

A második szettben is egy élénk színű gumicsizmát használtam, de itt a pink mellé szürkét és feketét párosítottam. Hozzá pink kötött pulcsit, fekete-szürke pamut szoknyát és pink táskát választottam. Egyszerre csinos és játékos ez az összeállítás.


In the thrid set I used the other item that can came in to your mind about the rain, a trench coat, in this set I chose a classic nude one. I matched to it a nude sleeveless shirt with black collars, black jeans and laced up anke boots. In the accessories I only used these two colors. A little bit elegant, a little bit cool, absolutely je ne sais qoui.

A harmadik szettben azt a másik ruhadarabot  választottam, ami az esőről eszedbe juthat, egy vászonkabátot, itt a klasszikus bézs színt láthatjátok. Hozzá egy halvány barna ujjatlan inget választottam, aminek a gallérja fekete, valamint fekete farmert és fűzős bokacsizmát. A kiegészítőkben is csak ezt a két színt használtam. Kicsit elegáns, kicsit laza, abszolút je ne sais quoi.



 In the last set I used a short, red trench coat and matched it with printed pants, a cozy sweater and white sneakers. I love it when only one color and one item is emphatic in the outfit. Like you could see in the previous sets I think comfort is a key part in bad weather. 

Az utolsó szettben egy rövid, piros vászonkabátot válaszatottam, amit mintás nadrággal, kényelmes pulcsival és fehér sportcipővel párosítottam. Szeretem ha egy összeállításban csak egy szín és egy elem hangsúlyos. Ahogy azt a többi szettben is láthattátok, szerintem kulcsfontosságú a kénylem rossz idő esetén. 

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest