Blogger Off Duty

január 23, 2018


Már említettem, hogy mennyire imádom a modellek "off duty" (szolgálaton kívüli) stílusát és a hétköznapokban én is hasonlóan öltözködöm, így elneveztem blogger off duty vagy szolgálaton kívüli blogger stílusnak. Mivel múltkor is tetszett nektek, úgy gondoltam nem bánjátok, ha néha a tipikus blog outfitek mellett mutatok nektek hétköznapi szetteket is. Ebben a bejegyzésben a kedvenc hétköznapi és téli darabjaimat viselem együtt: még mindig imádom a kényelmes kapucnis pulcsikat és ez az élénk pink szín, abszolút én vagyok; a szűk farmer egyértelmű alapdarabja a mindennapjaimnak; végül pedig a bundás dzseki és a bakancs a téli nagy kedvenceim. A bakancsnál találkoznak a dzseki és pulcsi színei, így tökéletes összhangot adnak együtt, ami elsőre abszolút véletlen volt. A hétköznapokon nem viselek erős sminket vagy ékszereket, így itt se tettem. A szett szuper kényelmes, mégis divatos, pont ahogy szeretem a mindennapokon. Ti mit viseltek legszívesebben egy sima hétköznap?

I already mentioned you, how much I love the models off duty style and it resembles to the style I wear in the everydays, so I can call this look blogger off duty. I though you don't mind, if I share more everyday looks, besides the typical blogger outfits, because you liked them earlier. This time I wore my latest winter favorites together: I still love the good and comfy hoodies and this bubblegum pink color is totally me; good skinny jeans in every color are my absolute base items of my everyday outfits; last but not least the shearling suede jacket and the boots are my winter favorites. The colors of the hoodie and the jacket are meeting in the boots, so they are a perfect match together, but it was a total coincidence at the first time. I don't wear heavy make up on the weekdays, so I didn't do it at the photoshoot as well. This outfit is super comfortable, but still fashionable, just how I like it in the weekdays. What do you wear most likely on a simple day?



Dzseki / Jacket - Stradivarius 
Pulcsi /Sweater - H&M
Farmer / Jeans - H&M
Cipő / Boots - Dorko
Rúzs / Lipstick - NYX Soft Matte Lipcream Sao Paolo

You Might Also Like

0 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest